?فراخوان تهیه بسته مواد غذایی خشک و بسته بهداشنی?

فراخوان تهیه بسته مواد غذایی خشک و بسته بهداشتی

سلام دوستان

امیدواریم که همگی خوب و سلامت باشید.

?به یاری خدا قصد داریم که همزمان با نزدیک شدن به نوروز، توزیع بسته مواد غذایی خشک را در بین خانواده های تحت حمایت اجرا کنیم. این بار همه گیری بیماری کرونا در کشور، به تبع آن کسادی بازار، برخی از مشاغل خانواده ها نظیر مشاغل خدماتی بر ضرورت این توزیع به همراه بسته های بهداشتی افزوده است.
?هم چنین رعایت ملاحظات بهداشتی در کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا ما را بر آن داشته که این طرح را با کمترین نیروی اجرایی به شرح زیر عملیاتی کنیم :

1- تمامی خرید ها توسط دو نفر از داوطلبان مجموعه و  با رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی صورت خواهد گرفت.

2- در مرحله بسته بندی تمام اقلام توسط مایع مخصوص ضد عفونی خواهند شد و سپس با رعایت نکات بهداشت فردی ( ماسک و دستکش ) توسط دو نفر بسته بندی خواهد شد.

3- در مرحله سوم تمامی بسته ها با پوشش بهداشتی مناسب و در بسته های چندلایه، در چند روز متوالی و در ساعات پایانی شب بین خانواده های تحت حمایت ما در شیراز توزیع خواهد شد.

4- با توجه به اینکه بهتر است در حال حاضر افراد شاغل در خیابان از جمله کودکان کار، افرادی که ضایعات جمع آوری می کنند و زنان سرپرست خانوار مانند سایر افراد جامعه در خانه بمانند؛ لذا بسته های غذایی و بهداشتی کوچکی ویژه این افراد نیز تهیه خواهد شد.

5- علاوه بر بسته و بروشور آموزشی، آموزش هایی جهت پیشگیری از این بیماری نیز توسط داوطلبان آموزش دیده ما و با رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی صورت خواهد گرفت.

?به یاری خدا قصد داریم، در این برنامه برای حدود 90 خانواده و حدود 100 فرد شاغل در خیابان بسته های بهداشتی و غذایی تهیه کنیم.
?هزینه هر دو بسته برای خانواده ها حدودا 300 هزار تومان خواهد بود و هزینه هر بسته برای افراد شاغل در خیابان حدود 130 هزار تومان خواهد بود .
?جمع کل هزینه مورد نیاز برای این فراخوان حدود 40 میلیون تومان است.

?دوستانی که علاقه مند به مشارکت در این طرح هستند، لطفا مبلغ اهدایی خود را تا 6 روز دیگر یعنی تا تاریخ 20  اسفند به شماره کارت زیر واریز نمایند.

6221061213405873

شماره شبا :

‏IR810540206230100567470605

( به نام خانه دیدار دوست )

?دوستانی که می توانند در معرفی مراکز فروش دستکش لاتکس و مایع ضد عفونی ما را یاری کنند، لطفا در واتساپ پیام دهند .